lørdag den 27. december 2014

Hæklet abe


Jeg har godt nok mange projekter og ikke ret meget tid. Men da min svigerinde sendte mig denne opskrift kunne jeg alligevel ikke lade være med at kaste mig ud i den. 
Jeg syntes den er ret god og datteren vil gerne ha en i lilla :-)

Den er inspireret af Kay Bojesens træabe. 
Man skal være opmærksom på at det ikke er tilladt at sælge mønster eller det færdige produkt men mønsteret må gerne deles. 

Jeg syntes det var nødvendigt at trække snoren flere gange igennem arme og ben for at det sad ordenligt. Hvis man er omhyggelig med at ramme samme sted kan de sagtens stadig dreje rundt. Jeg er nervøs for at det med tiden ellers glider fra hinanden og bliver løst. Men det er jo en smagssag. 

Tak for et super godt mønster som kan findes her:
http://kreaposen.blogspot.dk/2014/12/aben-er-tilbage.html?m=1




------------------------------------------

Er i gang med en lilla til min datter :-)


Så blev prinsessens abe endelig færdig 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar